Visual Friday

Luova mainostoimisto. Design we love, in digital we trust.

Digitaalinen markkinointi

Digitaalisen markkinoinnin avulla varmistetaan brändisi näkyvyys ja löydettävyys. Oikein toteutettuna digimarkkinointi on pysyvä osa liiketoimintaasi, joka ohjaa asiakkaat oikeisiin kanaviin muuttaen tuotteita tai palveluita etsivät ja vertailevat potentiaaliset asiakkaat ostajiksi. Digimarkkinointi on kustannustehokas ja helposti mitattava tapa lisätä myyntiä ja yrityksen tunnettuutta.

Sosiaalinen media

Sosiaalisessa mediassa rakennamme brändillesi oman äänen ja persoonallisen tavan keskustella yhteisösi kanssa. Haluamme, että yrityksesi on sosiaalinen, sitouttavaa sisältöä oikeissa kanavissa jakava ja asiakkailleen lisäarvoa tuottava brändi. Varmistamme, että arvokas brändisi näyttää ja kuulostaa houkuttelevalta ja yhtenäiseltä riippumatta siitä, onko kanavasi Facebook, Instagram, LinkedIn tai vaikkapa Pinterest. Etsimme sinulle oikeat kanavat ja kohderyhmät ja räätälöimme sisällöt näiden mukaan. Jos ylläpidät kanaviasi itse, saat meiltä koulutusta niiden tehokkaaseen käyttöön ja vinkkejä oikeisiin työkaluihin, jotta aikaasi säästyy tärkeimpään, eli asiakkaisiin ja myyntiin.

Sosiaalisen median tiekarttaa

Markkinointi sosiaalisessa Mediassa

Maksetun mainonnan avulla markkinoimme tuotteitasi tai palveluitasi oikeille kohderyhmille, ohjaamme asiakkaat kohti ostopäätöstä ja varmistamme, että tavoitat sivuillasi käyneet asiakkaat uudestaan aina kun haluat. Hoidamme mainostiliäsi, luomme kampanjat ja optimoimme mainontaa jatkuvasti. Huolehdimme siitä, että mediabudjettisi on sopiva ja se jakaantuu tehokkaasti.

Kaiken mitä teemme, analysoimme ja raportoimme läpinäkyvästi. Tiedät siis aina, miten markkinointisi toimii. Analytiikan avulla kehitämme markkinointiasi edelleen ja tarjoamme uusia keinoja parantaa tuloksia.

Joskus yksittäisen kampanjan rakentaminen sosiaaliseen mediaan voi olla hyvä ratkaisu, mutta parhaimmillaan markkinointi somessa on pitkäjänteistä yhteistyötä mainostavan yrityksen ja markkinoinnin ammattilaisten välillä. Oli tarpeesi mikä vain, löydämme siihen varmasti yhdessä parhaan toteutuksen!

Google-mainonta

Nettiselailun aloituspiste on yhä useammin Googlen hakukone ja siksi markkinointikin kannattaa aloittaa sieltä. Siinä missä hakukoneoptimointi ei enää riitä, tulee avuksi Google Ads -mainonta, jotta juuri sinun yrityksesi osuu tietoa hakevien reitille.

Googlen hakusanamainonnalla varmistamme, että olet hakutulosten kärjessä silloin, kun se on tarpeellista. Etsimme juuri oikeat hakutermit ja ohjaamme asiakkaat oikeille sivuille riippuen siitä, mitä he hakevat.

Googlen display-verkostossa näytämme yrityksesi mainontaa uusille potentiaalisille asiakkaille mm. hakuihin ja kiinnostuksen kohteisiin perustuen. Tavoitamme myös jo sivuillasi käyneet, jotta mahdolliset harkintavaiheessa olevat asiakkaat saadaan käännettyä ostaviksi asiakkaiksi.

Google Shopping  -työkaluilla saat myös verkkokauppasi tuotteet paraatipaikalle ja Youtube-markkinoinnin avulla videoillesi suuremmat yleisöt.

Kaikki mainonta on tarkasti kohdennettavissa maantieteellisesti, iän, sukupuolen, kiinnostuksen kohteiden ja lukemattomien muiden kriteerien mukaan. Ja aivan kuten sosiaalisen median mainonnassa, myös kaikki Googlessa tehtävä digimarkkinointi mitataan, analysoidaan ja raportoidaan.

HAKUKONEOPTIMOINTI

Hakukoneoptimoinnin avulla pyritään varmistamaan, että sivustosi löytyy hakukoneen ensimmäisten hakutulosten joukosta, kun tarjoamiasi palveluita tai tuotteita haetaan. Hakukoneoptimointi ei sisällä taikatemppuja vaan nimensä mukaisesti sivustosi optimointia, jotta hakukoneet, Suomessa yleisimmin Google, arvostavat sivustoasi ja kokevat, että sen sisältö on käyttäjille arvokasta. Optimointia tehdään paitsi sisällölle, myös sivustolle teknisesti.
Verkkosivu-uudistuksen yhteydessä varmistamme, että uudet sivut ovat teknisesti ja sisällön osalta optimoidut, mutta myös pelkkä sisällön tai tekniikan virittäminen jo olemassaoleville sivuille on mahdollista.

Sisällön optimointi aloitetaan avainsana-analyysillä eli hakusanatutkimuksella. Tällä analyysilla kartoitamme yrityksellenne tärkeimmät ja parhaimmat hakusanat ja -lausekkeet, joita potentiaaliset asiakkaat käyttävät hakukoneessa. Näitä avainsanoja hyödyntäen sivuston sisällöt otsikoidaan ja muokataan vastaamaan asiakkaiden tarpeita. Huolehdimme myös sisältöjen meta-kuvauksista sekä linkityksistä sivuston sisällä. Tärkeintä on kuitenkin muistaa, että pelkkä avainsanojen ripottelu sisällön joukkoon ei ole hakukoneoptimointia. Hakukoneet haluavat tarjota käyttäjilleen relevanttia tietoa ja meidän tehtävämme on tuottaa sitä. Avainsanat ovat siis vain viitoitus sille, mistä aiheista sisältöä kannattaa tuottaa.

Verkkosivujen teknisessä hakukoneoptimoinnissa huolehdimme siitä, että sivusto on toimiva, latautuu nopeasti ja on rakenteeltaan looginen, jotta Google ja muut hakukoneet ymmärtävät sitä. Teknisellä hakukoneoptimoinnilla varmistetaan, että sisällön optimointi on mahdollista. Huolehdimme myös, että sivustosi on liitetty Googlen Search Consoleen. Search Consolen avulla mitataan sivuston hausta saamaa liikennettä ja tehokkuutta, ja varmistetaan, että sivusto esitetään parhaalla mahdollisella tavalla Googlen hakutuloksissa.

Tarvitsetko apua digitaaliseen markkinointiin?

Me Visual Fridaylla teemme digimarkkinointia luotettavasti ja ymmärrettävästi. Mainonta tehdään aina asiakkaan omistamilla mainostileillä, jolloin asiakas voi myös itse seurata tuloksia ja mainonnan kuluja reaaliajassa. Näin myös kaikki data on asiakkaan omistuksessa.

Jätä yhteystietosi alle. Otamme yhteyttä 24 tunnin kuluessa!

 

Laadukkaat verkkosivut

Digimarkkinoinnin avulla verkkosivujesi kävijämäärät kasvavat. Laadukkaat ja käyttäjäystävälliset, brändin mukaiset verkkosivut varmistavat, että potentiaaliset asiakkaat myös viihtyvät sisältöjesi parissa. Hyvin toteutettu digitaalinen markkinointi ja toimivat sivut täydentävät toisiaan ja muodostavat voittamattoman parivaljakon yrityksenne brändikokemuksen luomisessa.

BRÄNDI KUNTOON

Puuttuuko yritykseltänne vielä se timanttinen brändi, jonka päälle kaikki tämä rakentuu? Käy lukaisemassa, kuinka me voidaan auttaa!

Verkkosivut ja verkkokaupat

Tyylikäs ulkonäkö, käyttäjäystävällisyys sekä laadukas hakukoneoptimoitu sisältö – näistä syntyy menestysresepti sinunkin yrityksellenne.

Hyvä sisältö tempaa mukaansa

Hyvin kirjoitettu sisältö on selkeää, kieliopillisesti oikein kirjoitettua ja tehty käytetty kanava huomioiden. Se tempaa mukaansa ja ylläpitää mielenkiinnon. Herättää luottamusta ja välittää oikein haluttua sanomaa. Toki myös hakukoneoptimoinnin näkökulma on tärkeä ottaa huomioon. Näin asiakkaat myös löytävät teidän yrityksen verkkosivuille.

Jokaisella yrityksellä on oma uniikki tarinansa

Ensin me perehdytään tarkasti yritykseenne. Meidän tehtävä on löytää se ainutlaatuinen tarina jokaisen yrityksen takaa. Tämän jälkeen syvennytään palveluihin ja tuotteisiin. Keskitytään vahvuuksiin ja puretaan oston esteet jo ennakoivasti. Myöskään kilpailijoita ei saa unohtaa. Heitä analysoimalla voidaan penkoa ne tekijät, jotka erottavat juuri teidän yrityksen edukseen, ja saadaan teidän sisällöt loistamaan.