
Tekijät tutuksi – Valokuvaajat
Visual Fridayn Tekijät tutuksi- blogisarjassa tutustumme meidän ihmisiin ja heidän ajatuksiinsa mm. omista unelmista, työnkuvasta ja inspiraation lähteistä.
Luova mainostoimisto. Design we love, in digital we trust.
Jätä yhteystietosi, otamme yhteyttä 24 tunnin kuluessa!
Onko teillä suunnitteilla uuden tuotteen lanseeraus tai kampanja? Silloin tarvitsette myös laadukkaita ja massasta erottuvia mainoskuvia! Mainoskuvauspakettimme avulla saatte markkinointiin takuulla tehoja ja kuvia, jotka myyvät tuotteenne kuin itsestään. Konseptoidulla mainoskuvausella luodaan erottuvimmat ideat.
Visual Fridaylla on neljä valokuvaajaa, stailaaja ja tuottaja, jotka suunnittelevat, organisoivat ja toteuttavat juuri yrityksenne brändin tai tuotteen tyyliin ja markkinointiin sopivat valokuvat.
Markkinointiviestinnän ammattilaisina, kaikki kuvauksiin osallistuvat henkilöt ymmärtävät mitä markkinointiin ja brändiviestintään toteutettavilta kuvilta vaaditaan. Kuvissa otetaan huomioon niiden monipuolinen käyttö eri julkaisukanavissa.
Kuvakonsepti on suunnitelma ja kantava idea siitä, millaisia kuvia yrityksenne markkinoinnnissa hyödynnetään. Kuvakonsepti määrittelee mitä kuvien tulee viestiä ja miten niistä viestitään, jotta lopputulos kuvastaa yrityksenne tarinaa. Suunnitelmassa esitellään mm. kuva-aiheeet käyttötarpeiden mukaisesti, kuvaus- ja valaisutyyli, miljööt, kuvakulmat, eri elementtien, värien ja mallien käyttö kuvissa.
Ideat avataan kirjallisesti ja havainnollistetaan visuaalisin esimerkein. Konsepti toimii pohjana ja punaisena lankana myös tulevaisuuden kuvauksille.
Hyväksytyn kuvakonseptin pohjalta luodaan tarkempi kuvaussuunnitelma kuvausten toteuttamiseksi.
Kuvaussuunnitelma sisältää:
Kuvausuunnitelmasta luodaan dokumentti, jonka asiakas hyväksyy ennen varsinaisia kuvauksia.
Kun kuvaussuunitelma on valmis ja hyväksytty, organisoidaan itse kuvaukset. Tämä sisältää kuvauksista ja kuvaussuunnitelmasta riippuen mm.:
Mallihaku
Haemme sopivat mallit kontaktiemme kautta tai omasta mallipankistamme
Kuvasrekvisiitan ja tarpeiston hankkiminen
Meillä on kattava yhteistyöverkosto, mitä kautta saamme ja löydämme kuvauksiin juuri oikeanlaiset kuvausrekvistiitat
Aikataulutus & ohjeistukset
Laadimme kuvauksille tarkennetun kuvaustiimin ja aikataulun sovitulle päivälle, ohjeistamme mallit, varmistamme kuvauspaikat, hoidamme kuvauslupa-asiat.
Ennen kuvausten alkua hoidamme kuvaussuunnitelman mukaisesti sekä miljöön, että mallien stailauksen. Kuvausten miljööt ja mallit valmistelee meidän oma stailaaja / somistaja. Meikit ja kampaukset hoitaa alan ammattilainen ja toteutetaan paikan päällä meidän yhteistyökumppanin kanssa.
Kuvaukset tapahtuvat joko valitussa miljöössä tai studiollamme. Meillä on oma, suuri ammattilaistason valokuvausstudio käytettävissä, josta löytyy mm. studiovalaisimet, erilaista rekvisiitta, taustoja jne. Tilat mahdollistavat myös monipuolisten miljöiden rakentamisen.
Kuvausten jälkeen koevedokset toimitetaan digitaalisen kuvanjakopalvelun kautta, josta asiakas pääsee valitsemaan mieleisimmät kuvat. Valitut kuvat editoidaan ja viimeistellään. Valmiit kuvat toimitetaan sekä verkkoympäristöön, että painomateriaaleihin sopivissa kuvaformaateissa.
Olemme toteuttaneet lukuisia erilaisia kuvauksia eri toimialoille ja kokemuksen myötä karttunut ammattitaito ja monipuolisuus takaavat laadukkaan lopputuloksen. Kurkista millaista jälkeä olemme saaneet aikaan.
Valokuvilla kerrotte persoonallisesti juuri teidän yrityksen tarinaa ja luotte haluttua tunnelmaa sekä verkkosivuilla että muussa markkinoinnissa. Laadukas kuva pysäyttää ja kiinnostaa. Sillä saatte yhteyden asiakkaaseen. Tämä on erityisen tärkeää, kun viestitään nopeatahtisessa digitaalisessa ympäristössä. Vaikutus täytyy tehdä nopeasti.
Jätä yhteystietosi alle. Otamme yhteyttä 24 tunnin kuluessa!
Visual Fridayn Tekijät tutuksi- blogisarjassa tutustumme meidän ihmisiin ja heidän ajatuksiinsa mm. omista unelmista, työnkuvasta ja inspiraation lähteistä.
Oletko koskaan miettinyt, mikä tekee upeasta tuotekuvasta niin vaikuttavan ja pysäyttävän? Hyvään kuvaan vaaditaan taitava kuvaaja ja tarpeeksi laadukas välineistö. Mutta stailaus on se piste i:n päälle.
Eikö voisi käyttää kuvapankkikuvia tai napata itse puhelimella omat yrityskuvat, ja säästää samalla kustannuksissa? Lyhyesti sanottuna – ei kannata. Valokuvat liittyvät vahvasti brändisi esillepanoon. Harva tarjoilisi hienossa ravintolassa gourmetruokaa pahvilautaselta. Ei siis kannata vesittää hyvää tuotetta nipistämällä viimeistelystä. Itse kuvaustapahtuma on vain pieni palanen kokonaisuutta. Suurin työ tehdään ennen ja jälkeen sen. Hienoimmat ja laadukkaimmat kuvat suunnitellaan ja toteutetaan huolella.
Välttämättömillä evästeillä tallennamme päätelaitteellesi palvelun käytön mahdollistavia evästeitä, jotka käsittelevät palvelun toiminnallisuuden kannalta olennaisia tietoja. Tällaisia tietoja ovat muun muassa kieli- ja muut verkkopalvelun asetukset.
Kaikki sellaiset evästeet, joilla ei ole merkitystä sivuston toimivuuden kannalta. Näitä evästeitä käytetään mm. analytiikkaan ja upotettujen sisältöjen toistamiseen. Evästeiden hyväksymättä jättäminen saattaa johtaa huonompaan käyttökokemukseen sivuilla.
Evästeet, joilla ei ole erikseen määritettyä toimintoa sivuston toimivuuteen liittyen.
Analytiikkaevästeillä tunnistamme sivustolle palaavat käyttäjät ja analysoimme palvelun käyttöä parantaaksemme käyttökokemusta.
Suorituskykyevästeiden avulla voimme parantaa palveluiden käyttökokemusta ja käytettävyyttä. Suorituskykyevästeiden hyväksymättä jättäminen saattaa johtaa huonompaan käyttökokemukseen sivuilla.
Näitä evästeitä käytetään henkilökohtaisten asetusten tallentamiseen. Tällaisia tietoja voivat olla esim. kielivalinta tai sijaintitieto.
Toiminnallisilla evästeillä mahdollistamme esim. sisällön jakamisen sosiaaliseen mediaan, palautteen antamisen ja muut 3. osapuolen toiminnallisuudet.
Hyväksymällä nämä evästeet, tallennamme päätelaitteellesi mainonnan kohdentamiseen tarkoitettuja evästeitä. Mainonnan evästeillä voimme tarjota sinulle personoitua palvelua ja sisältöä, kuten tarjouksia. Keräämme evästeillä tietoa siitä millaisista sisällöistä, palveluista ja tuotteista olet kiinnostunut. Mainonnan evästeillä voimme kohdentaa sinulle mainoksia muilla sivustoilla ja sosiaalisessa mediassa.