Kampanjan luova idea ja viesti, visuaalinen suunnittelu, markkinoinnin vuosikello, digitaalinen bussipyssäkkimainos

Äkilähtö

Moni ei hoksaakaan, kuinka tiiviisti bussit kulkevat Äänekoskella. Suunnittelimme Äänekosken julkiselle liikenteelle hilpeän ja yhteisöllisen kampanjan buustaamaan sen käyttöä.

Miksi ottaa äkkilähtö Kanarialle, kun voi ottaa äkilähdön lähelle?

Äkilähtö-kampanja on visuaaliselta ilmeeltään raikas ja brändin mukainen. Yhteistyö Visual Fridayn kanssa oli joustavaa ja innostavaa. Olimme kampanjaan todella tyytyväisiä ja tulemme varmasti jatkossakin käyttämään yrityksen palveluita!

Milla Hytönen, matkailu- ja markkinointiasiantuntija, Äänekosken kaupunki

Kampanjan suunnittelussa halusimme nostaa julkisen liikenteen mahdollisuudet paikallisten tietoisuuteen lisäämällä palvelun näkyvyyttä ja tunnistettavuutta niin katukuvassa kuin somesssa.

Koska Äänekosken julkisen liikenteen reittejä ajetaan useamman yrityksen ajoneuvoilla, halusimme tuoda kaikki palveluntarjoajat saman katon alle yhtenäisellä viestinnällä ja visuaalisella ilmeellä.

Keksimme Äänekosken julkiselle liikenteelle nimen Äkilähtö. Visuaaliseen ilmeeseen loimme henkilöhahmoja eli äkilähtijöitä, joiden ympärille taiteiltiin Äänekosken kaupungin brändivärejä hyödyntävä kuvitus.

Kampanja toteutettiin yhteistyössä Äänekosken julkisen liikenteen ja Vihreä Uusiutuva Äänekoski -hankkeen kanssa.

Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Visual Friday on lämminhenkinen ja ketterä mainostoimisto, jolle luovuus on elämäntapa. Rautainen tiimimme koostuu kokeneista konkareista sekä nuorista timanteista. Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Jätä meille viesti. Otamme yhteyttä pikimmiten!