SUOMEN KOVIMPIA KASVUYRITYKSIÄ

Loimme Metsäkuutiolle maskuliinisen ja huumorintajuisen brändi-identiteetin, mikä henkilöityy sen priimaan tiimiin ja toimitusjohtaja Antti Toljanderiin. Brändi jalkautettiin ensin verkkosivuille ja siitä jatkuvaan markkinointiin. Lopputuloksena saatiin kokonaisuus, mikä ei jättänyt kuivaksi.
Persoonallinen brändi ja viihdyttävä markkinointi on tuonut näkyville sen, mitä yritys on. Metsäkuution menestyksen ytimessä on Toljanderin rohkeus ja periksiantamattomuus kyseenalaistaa alan normit ja totutut toimintatavat, mikä on houkutellut ympärilleen joukon osaavia ammattilaisia.
Sen myötä Metsäkuutio on noussut yhdeksi alueensa houkuttelevimmaksi palveluntarjoajaksi ja työnantajaksi. Vuosien 2021–2022 aikana Metsäkuutio on tuplannut henkilöstömääränsä ja lähes kolminkertaistanut liikevaihtonsa.
Kasvu jatkuu edelleen. Vuoden 2023 alussa toteutettiin ensimmäinen julkinen rekrykampanja, jotta Metsäkuutio pystyy vastaamaan kasvavaan kysyntään myös tulevaisuudessa. Rekry suljettiin ensimmäisen kuukauden jälkeen, kun hakemuksia oli tullut yli 200 kpl.








