Visual Friday

Luova mainostoimisto. Design we love, in digital we trust.

NANA-ruokatutti

Etusivu / Referenssit / NANA-ruokatutti

Elämän tärkeisiin hetkiin

NANA-ruokatutin taustalla on suomalainen perheyritys KriBar. NANA-ruokatutti syntyi keskellä maatilan tohinaa, kun suurperheen sisarukset Kristiina Kahila ja Barbara Kukkonen miettivät, kuinka säästää aikaa ja helpottaa lapsiperheen kiireistä arkea. Tähän tarpeeseen kehitettiin rintaruokinnan tueksi integroidulla kierteellä varustettu NANA-ruokatutti, joka sopii yleisimpiin tetrapack-purkkeihin.

Olemme todella tyytyväisiä Visual Fridayn tekemään työhön. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen Visual Fridayn työntekijät oivalsivat mitä haimme brändiltä – raikkautta, läheisyyttä ja selkeyttä. Messuilla ollessamme moni on kehunut NANA-tutin pakkausta raikkaaksi, selkeäksi ja ihanan pehmeäksi. Värimaailma ja selkeys pakkauksessa ovat todella meidän mieleen.Saimme hyvät lähtökohdat NANA-tutin viemiselle markkinoille, kun meillä on hieno pakkaus ja verkkosivut, joita todellakin kelpaa esitellä. Annoimme vapaat kädet toteuttaa projektin, koska heillä on visuaalisempaa kokemusta brändäyksestä. Olimme mukana kuitenkin, suunnittelimme yhdessä, ja opimme heiltä paljon.

Saammeko auttaa luomaan
yrityksestänne upean?

Jätä yhteystietosi alle. Otamme yhteyttä 24 tunnin kuluessa!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.