K. Leivon Leipomo Oy
Klassikon maistaa hetkessä
markkinointikampanja | luova tuotanto
K. Leivon leipomo on tarjonnut herkullisia pikkuleipiä ja rakentanut suomalaista kahvileipäperinnettä jo vuodesta 1936. Todelliset klassikot sulavat suussa vuodesta toiseen, ja pikkuleivät kuuluvat ehdottomasti niihin. Leivon Klassikot-pikkuleivistä tuli entistäkin parempia, kun niitä alettiin leipomaan reiluun määrään suomalaista voita ja ripaukseen rypsiöljyä. Muutoksen myötä oli aika nostaa Klassikot ihmisten mieliin, ja tässä tehtävässä saimme olla avuksi.
Suunnittelimme ja toteutimme K. Leivon Leipomon pikkuleiville markkinointikampanjan, mikä ilmensi erilaisia hetkiä, joihin klassikot sopivat. Kampanjan viestissä ”Klassikon maistaa hetkessä” on kaksi eri merkitystä: se ilmentää sitä, että klassikon tunnistaa välittömästi ja siitä nautitaan erilaisissa elämän hetkissä. Tästä kampanjasta ei tyyliä ja klassisuutta puuttunut. Ei muuta kuin viulut soimaan ja takkatuli päälle – on aika pysähtyä hetkeen.