Visual Friday

Luova mainostoimisto. Design we love, in digital we trust.

Blogi

Miksi miettiä brändiä? Miksi investoida digimarkkinointiin tai verkkosivu-uudistukseen? Tällaisia kysymyksiä moni pohtii, mutta ilman vastausta on vaikeaa tehdä valintoja suuntaan tai toiseen. On ymmärrettävä syy-seuraus, jotta viestinnän välineisiin tai niiden laatuun on perusteltua panostaa. Näiden sekä monien muiden teemojen ympärillä meidän blogimme seikkailee, joten tervetuloa mukaan ja löytämään meidän kanssa vastaus kysymykseen miksi!

 

Tekijät tutuksi – Valokuvaajat

Visual Fridayn Tekijät tutuksi- blogisarjassa tutustumme meidän ihmisiin ja heidän ajatuksiinsa mm. omista unelmista, työnkuvasta ja inspiraation lähteistä.

Copywriting maksaa yrityksesi laskut – näin pääset alkuun

Copywriting on varmasti ponnahtanut silmillesi jossain aikaisemminkin. Luultavasti tiedät sen olevan kirjoittamista, mutta mikä copywriterin teksteissä on oikeasti investoimisen arvoista? Jokainenhan osaa kirjoittaa. Kaikki kirjoitelmat eivät kuitenkaan maksa yrityksen laskuja – copywriting sen sijaan tekee niin. Siksi siihen kannattaa panostaa. Autamme sinut ja kynäsi alkuun kohti tehokasta copya.

Sosiaalisen median markkinointia

Mitä digimarkkinointi tarkoittaa?

Mitä digitaalinen markkinointi tarkoittaa käytännössä, miten se eroaa ns. perinteisestä markkinoinnista ja mistä digimarkkinoinnin hinta koostuu? Näitä kysymyksiä meiltä usein kysytään, joten päätimme kerätä näihin kysymyksiin vastauksia.

Miksi tilata yrityskuvat ammattilaiselta?

Eikö voisi käyttää kuvapankkikuvia tai napata itse puhelimella omat yrityskuvat, ja säästää samalla kustannuksissa? Lyhyesti sanottuna – ei kannata. Valokuvat liittyvät vahvasti brändisi esillepanoon. Harva tarjoilisi hienossa ravintolassa gourmetruokaa pahvilautaselta. Ei siis kannata vesittää hyvää tuotetta nipistämällä viimeistelystä. Itse kuvaustapahtuma on vain pieni palanen kokonaisuutta. Suurin työ tehdään ennen ja jälkeen sen. Hienoimmat ja laadukkaimmat kuvat suunnitellaan ja toteutetaan huolella.

Business Maanger Vs. Business Suite käytännössä

Facebook Business manager vs. Business Suite ja muut Facebookin yritystyökalut

Jos yritykselläsi on Facebook-sivu, mutta Facebookin yritystyökalut ja niiden nimet, kuten Business Manager, Business Suite tai Creator Studio tuntuvat vähemmän tutuilta, niin lue mitä jokaisen yrittäjän tulisi tietää Facebookin yrityksille tarkoitetuista työkaluista ja miksi ne kannattaa ottaa käyttöön.

Näin syntyi Visual Friday 2.0

Keväällä 2020 totesimme, että voimme jäädä niille sijoille odottelemaan mitä tapahtuu tai ottaa ohjat omiin käsiin. Teimme vallitsevaan maailman aikaan rohkeita päätöksiä. Suunnanmuutos ajettiin läpi vajaassa puolessa vuodessa. Työ on vielä alussa, mutta visio on kirkas. Miten kaikki tapahtui, miten prosessi eteni ja mitä opimme?