Visual Friday

Luova mainostoimisto. Design we love, in digital we trust.

Blogi

Miksi miettiä brändiä? Miksi investoida digimarkkinointiin tai verkkosivu-uudistukseen? Tällaisia kysymyksiä moni pohtii, mutta ilman vastausta on vaikeaa tehdä valintoja suuntaan tai toiseen. On ymmärrettävä syy-seuraus, jotta viestinnän välineisiin tai niiden laatuun on perusteltua panostaa. Näiden sekä monien muiden teemojen ympärillä meidän blogimme seikkailee, joten tervetuloa mukaan ja löytämään meidän kanssa vastaus kysymykseen miksi!

 

Etätyöstä ja yhteisöllisyydestä

Maailma, jossa elämme juuri nyt on ajanut ihmiset kotikonttoreihin ja asia, jota ennen pidimme itsestäänselvyytenä, on yhtäkkiä harvinaista herkkua: kasvokkain tapahtuvat kohtaamiset. Kun työarjesta viedään se yhteisö, jossa olemme tottuneet toimimaan, asettaa se huomattavasti suurempia vaatimuksia työssäviihtymisen näkökulmasta. Kuinka voimme pitää huolta, että jokaisen kuorma on sopiva ja että jokainen voi hyvin ja jaksaa arkea yksin?

Verkkokauppatrendit 2021 – poimintoja pienemmille brändeille

Pandemia on saanut ihmiset siirtymään entistä enemmän verkkoon ostoksille. Verkkokauppa ei ole kuitenkaan vaan isojen yritysten ja toimijoiden pelikenttä. Kuluttajat ovat entistä valveutuneempia ostopäätöksissään ja pienillä brändeillä ja yrityksillä on nyt upeat mahdollisuudet menestyä verkossa. Tässä jutussa kerromme muutamia syitä miksi ja miten.

Vahva 2-vaiheinen todennus Facebookissa

Facebook -yrityssivujen ylläpitäjiä muistutellaan usein 2-vaiheisen todennuksen tärkeydestä, eikä syyttä. Mutta mikä on 2-vaiheinen todennus, miksi se on niin tärkeää ja miten se otetaan käyttöön?

Tarvitseeko yritys sloganin?

Meiltä kysytään usein tarvitseeko yritys sloganin. Tässä artikkelissa pohdimme, mikä rooli sloganilla on, onko se välttämätön ja millainen on hyvä slogan. Avaamme myös miten meidän oma slogan syntyi. Lopussa saat vinkkejä oman sloganin ideointiin.

Katse brändiin ennen verkkosivu-uudistusta

Mikäli mietit verkkosivujen uudistamista, tarkista ensin, että varpaasi osoittavat oikeaan suuntaan. Tarkastele ensin yrityksesi brändiä ja sitten vasta verkkosivuja. Me kerromme miksi: haluamme sinun menestyvän.

Tekijät tutuksi – Valokuvaajat

Visual Fridayn Tekijät tutuksi- blogisarjassa tutustumme meidän ihmisiin ja heidän ajatuksiinsa mm. omista unelmista, työnkuvasta ja inspiraation lähteistä.

Copywriting maksaa yrityksesi laskut – näin pääset alkuun

Copywriting on varmasti ponnahtanut silmillesi jossain aikaisemminkin. Luultavasti tiedät sen olevan kirjoittamista, mutta mikä copywriterin teksteissä on oikeasti investoimisen arvoista? Jokainenhan osaa kirjoittaa. Kaikki kirjoitelmat eivät kuitenkaan maksa yrityksen laskuja – copywriting sen sijaan tekee niin. Siksi siihen kannattaa panostaa. Autamme sinut ja kynäsi alkuun kohti tehokasta copya.