
Tekijät tutuksi – Valokuvaajat
Visual Fridayn Tekijät tutuksi- blogisarjassa tutustumme meidän ihmisiin ja heidän ajatuksiinsa mm. omista unelmista, työnkuvasta ja inspiraation lähteistä.
Luova mainostoimisto. Design we love, in digital we trust.
Jätä yhteystietosi, otamme yhteyttä 24 tunnin kuluessa!
Miksi miettiä brändiä? Miksi investoida digimarkkinointiin tai verkkosivu-uudistukseen? Tällaisia kysymyksiä moni pohtii, mutta ilman vastausta on vaikeaa tehdä valintoja suuntaan tai toiseen. On ymmärrettävä syy-seuraus, jotta viestinnän välineisiin tai niiden laatuun on perusteltua panostaa. Näiden sekä monien muiden teemojen ympärillä meidän blogimme seikkailee, joten tervetuloa mukaan ja löytämään meidän kanssa vastaus kysymykseen miksi!
Visual Fridayn Tekijät tutuksi- blogisarjassa tutustumme meidän ihmisiin ja heidän ajatuksiinsa mm. omista unelmista, työnkuvasta ja inspiraation lähteistä.
Copywriting on varmasti ponnahtanut silmillesi jossain aikaisemminkin. Luultavasti tiedät sen olevan kirjoittamista, mutta mikä copywriterin teksteissä on oikeasti investoimisen arvoista? Jokainenhan osaa kirjoittaa. Kaikki kirjoitelmat eivät kuitenkaan maksa yrityksen laskuja – copywriting sen sijaan tekee niin. Siksi siihen kannattaa panostaa. Autamme sinut ja kynäsi alkuun kohti tehokasta copya.
Oletko koskaan miettinyt, mikä tekee upeasta tuotekuvasta niin vaikuttavan ja pysäyttävän? Hyvään kuvaan vaaditaan taitava kuvaaja ja tarpeeksi laadukas välineistö. Mutta stailaus on se piste i:n päälle.
Mitä digitaalinen markkinointi tarkoittaa käytännössä, miten se eroaa ns. perinteisestä markkinoinnista ja mistä digimarkkinoinnin hinta koostuu? Näitä kysymyksiä meiltä usein kysytään, joten päätimme kerätä näihin kysymyksiin vastauksia.
Eikö voisi käyttää kuvapankkikuvia tai napata itse puhelimella omat yrityskuvat, ja säästää samalla kustannuksissa? Lyhyesti sanottuna – ei kannata. Valokuvat liittyvät vahvasti brändisi esillepanoon. Harva tarjoilisi hienossa ravintolassa gourmetruokaa pahvilautaselta. Ei siis kannata vesittää hyvää tuotetta nipistämällä viimeistelystä. Itse kuvaustapahtuma on vain pieni palanen kokonaisuutta. Suurin työ tehdään ennen ja jälkeen sen. Hienoimmat ja laadukkaimmat kuvat suunnitellaan ja toteutetaan huolella.
Jos yritykselläsi on Facebook-sivu, mutta Facebookin yritystyökalut ja niiden nimet, kuten Business Manager, Business Suite tai Creator Studio tuntuvat vähemmän tutuilta, niin lue mitä jokaisen yrittäjän tulisi tietää Facebookin yrityksille tarkoitetuista työkaluista ja miksi ne kannattaa ottaa käyttöön.
Kolme tapaa varmistaa, että Facebook-jakosi näyttää siltä kuin haluat sen näyttävän. Muokkaa jakokuva, otsikko ja kuvaus helposti!
Keväällä 2020 totesimme, että voimme jäädä niille sijoille odottelemaan mitä tapahtuu tai ottaa ohjat omiin käsiin. Teimme vallitsevaan maailman aikaan rohkeita päätöksiä. Suunnanmuutos ajettiin läpi vajaassa puolessa vuodessa. Työ on vielä alussa, mutta visio on kirkas. Miten kaikki tapahtui, miten prosessi eteni ja mitä opimme?
Välttämättömillä evästeillä tallennamme päätelaitteellesi palvelun käytön mahdollistavia evästeitä, jotka käsittelevät palvelun toiminnallisuuden kannalta olennaisia tietoja. Tällaisia tietoja ovat muun muassa kieli- ja muut verkkopalvelun asetukset.
Kaikki sellaiset evästeet, joilla ei ole merkitystä sivuston toimivuuden kannalta. Näitä evästeitä käytetään mm. analytiikkaan ja upotettujen sisältöjen toistamiseen. Evästeiden hyväksymättä jättäminen saattaa johtaa huonompaan käyttökokemukseen sivuilla.
Evästeet, joilla ei ole erikseen määritettyä toimintoa sivuston toimivuuteen liittyen.
Analytiikkaevästeillä tunnistamme sivustolle palaavat käyttäjät ja analysoimme palvelun käyttöä parantaaksemme käyttökokemusta.
Suorituskykyevästeiden avulla voimme parantaa palveluiden käyttökokemusta ja käytettävyyttä. Suorituskykyevästeiden hyväksymättä jättäminen saattaa johtaa huonompaan käyttökokemukseen sivuilla.
Näitä evästeitä käytetään henkilökohtaisten asetusten tallentamiseen. Tällaisia tietoja voivat olla esim. kielivalinta tai sijaintitieto.
Toiminnallisilla evästeillä mahdollistamme esim. sisällön jakamisen sosiaaliseen mediaan, palautteen antamisen ja muut 3. osapuolen toiminnallisuudet.
Hyväksymällä nämä evästeet, tallennamme päätelaitteellesi mainonnan kohdentamiseen tarkoitettuja evästeitä. Mainonnan evästeillä voimme tarjota sinulle personoitua palvelua ja sisältöä, kuten tarjouksia. Keräämme evästeillä tietoa siitä millaisista sisällöistä, palveluista ja tuotteista olet kiinnostunut. Mainonnan evästeillä voimme kohdentaa sinulle mainoksia muilla sivustoilla ja sosiaalisessa mediassa.