Perjantaisumpit

Piristäviä ajatuksia, joilla aloittaa viikonloppu. Perjantaisumppien tarkoituksena on syventää ymmärrystä vahvoista brändeistä ja tuoda selkeyttä, inspiraatiota ja empatiaa markkinointiin. 

Muotoilu

Sekamelska ruokkii luovuutta

Minulla oli muotoiluopettaja, joka puhui usein muotoilun epälineaarisesta prosessista. Hän korosti, että epäjärjestys, -täydellisyys ja kaoottisuus eivät olleet ongelma, vaan olennainen osa uuden luomista. Tuolloin en täysin ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti.

Brändi

Brändiarkkityyppi: Lainsuojaton

Lainsuojaton kyseenalaistaa vallalla olevia rakenteita, jotka eivät toimi Lainsuojaton on brändiarkkityyppi, joka tunnetaan tarpeestaan hajottaa rakenteita ja haastaa sääntöjä. Hän haluaa tehdä havaitsemansa vian, epäoikeudenmukaisuuden ja vääryyden näkyväksi. Kyseenalaistamalla vallalla olevia yhteiskuntarakenteita ja toimimattomia tapoja lainsuojaton tavoittelee vapautta sekä itselleen että muille. Lainsuojaton edustaa brändejä, jotka ovat rohkeita ja haluavat vaikuttaa epäkohtiin. Nämä brändit ovat […]

AjankohtaistaIhmiset

Vinkit luovan alan työharjoitteluun

Long story short: avoin, utelias ja rohkea asenne opettaa enemmän kuin mikään koulu. Jihuu, perjantai, päivistä paras, on täällä! Perjantaisumpeilla debytoi Visual Fridayn tuore pakkaus- ja brändimuotoilija Elisa. Kahvi maistuukin tänään erityisen hyvältä, sillä kevään uurastus palkitaan ja minulla alkaa kesäloma. Huomenna lähden kuukaudeksi kiertelemään junalla ympäri Eurooppaa!   Ennen lomaa ja aivojen nollausta tuntuu […]

Thank you for subscribing!

Loppujen lopuksi kaikessa on kyse yhteydestä, joten pidetään siitä huolta yhdessä. Ota yhteyttä, niin me teemme samoin. Yhdessä voimme tehdä vaikuttavia tekoja brändisi hyväksi!

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Takaisin ylös