Laskettelukeskuksen logon ja visuaalisen ilmeen suunnittelu

Visuaalinen suunnittelu

Projektin inspiraatio ja toteutus

Äänemäellä on pitkä historia vuodesta 1967. Halusimme luoda logon, joka herättää mielenkiintoa ja mielikuvan pitkän historian omaavasta, mutta uudistuvasta ja kehittyvästä laskettelukeskuksesta – ja teimme sen erottuvasti tyylittelemällä retrohenkeä.

Logon suunnittelu johtaa aina visuaaliseen ilmeeseen. Johtavana ajatuksena suunnittelussa oli se, että ilme taipuisi monenlaisiin sovelluksiin, myös lifestyle-tuotteisiin. Merchin avulla Äänemäen uusi brändi näkyy verkon ja sisätilojen lisäksi siellä, missä vierailijat viettävät eniten aikaansa – ulkoilmassa ja liikkeessä. Hyvin tehty brändäys saa sidosryhmissä ja asiakkaissa aikaan uutta innostusta ja arvostusta.

Jos pitkää historiaa ja mäkeä voi ilmentää upean retrohenkisesti, se pitää tehdä

Äänemäki on ottanut uuden ilmeensä ja logonsa rohkeasti käyttöön. Laskettelukeskuksessa tullaan näkemään mm. Kausikortteja, T-paitoja, huppareita ja kypärätarroja uudella brändillä. Ja aika näyttää mitä kaikkea muuta innostavaa onkaan tulossa!