Vierailijan matka alkaa jo ennen hotellille saapumista. Vastasimme viestinnän suunnittelusta ja kuvatuotannosta Sokos-hotellien verkkosivuille sekä varaus- ja tervetulosähköposteihin, jotta asiakas voi innostua uudesta aamiaiskonseptista hyvissä ajoin.

Breakfast Break antaa vieraille vapauden valita oman aamun rytmin: herkullinen ja runsas breakfast buffet, hemmotteleva breakfast in bed tai energisoiva takeaway breakfast – kolme tapaa nauttia, jokainen yhtä houkutteleva.

Visuaalinen maailma sai inspiraationsa beach clubien aurinkoisesta huolettomuudesta, raikkaista väreistä ja leikkisistä raidallisista markiiseista. Ilme tuo mieleen aurinkoisen aamun lempeän valon – mikä täydellinen startti päivään!

Joskus hotellivieraan aamu alkaa työn puolesta tavanomaista aikaisemmin tai päivä halutaan aloittaa reippaasti lähiluontoon tutustumalla. Tällöin takeaway breakfast tarjoaa mahdollisuuden nauttia tuoreesta aamupalasta tien päällä tai polulla. Takeaway-pussiin henkilökunta voi kirjoittaa asiakkaalle henkilökohtaisen viestin – yksityiskohta, joka jää mieleen ja tekee kokemuksesta lämminhenkisen.

Vierailun aikana hotellivieras voi myös lähettää hotellista konseptiin sopivaksi kuvitetun postikortin ystävälleen – pieni, mutta merkityksellinen ele, joka jakaa hyvää mieltä matkan toiselle puolelle.

”Uudistettu aamiainen on lanseerattu ja kokonaisuuteen ollaan erittäin tyytyväisiä”

Linda Rastela / Head of Business Unit, SOK Travel and Hospitality Industry Chain Management Sokos Hotels