
Jalkapalloseuran uusi ilme
Holstin Dynamo
Brändistrategia | Verkkosivut
Holstin Dynamo on jyväskyläläinen jalkapallo- ja futsalseura, joka tarjoaa maakunnan lahjakkaille pelaajille mahdollisuuden päästä kilpailulliseen ympäristöön pelaamaan. Me saimme kunnian uudistaa HoDyn brändin sekä verkkosivut, jotka nostavat tämän vihreiden kenttien kapinallisen ansaitsemalleen jalustalle.
Suunnittelua ohjasi kautta linjan HoDyn omalaatuinen ja vahva valmennuskulttuuri – HoDy-metodi, pelikentiltäkin erottuva vihreä pelipaitojen väri ja seuran alkuajoista asti mukana kulkenut, käsinpiirretty logo. Syntyi sopivan kapinallinen kokonaisuus, joka yhtä aikaa kumartaa juurilleen ja katsoo ylpeänä eteenpäin. Kohti mestaruutta.





Naapurustosta kilpakentille
”Tämä kaikki alkoi epävirallisena yhteisönä Jyväskylän Holstin hiekkakentältä, jossa joukko 6–9-vuotiaita poikia potkivat palloa. Pelaajat olivat pääosin saman naapuruston liikunnallisia poikia, jotka pelasivat lähistön hiekkakentällä. Ei taktiikkatauluja, ei valmentajia. Vain palloa. Itselleen he suunnittelivat ja piirsivät logon, joka on tyyliteltynä käytössä edelleen kunnioittaen alkuperäisten suunnittelijoiden näkemystä.”