SOMEKAMPANJA | K. LEIVON LEIPOMO OY

OAT

Suunnittelimme asiakkaalle tuotekampanjan, jonka tavoitteena oli tehdä uusi kauratuoteperhe tutuksi kuluttajille sekä lisätä yrityksen seuraajamäärää somessa. Suunnittelimme kampanjan ydinviestin ja idean sekä valitsimme somekanaviksi Facebookin ja Instagramin. Viestin tueksi toteutimme valokuvaukset sekä videon, joita hyödynnettiin kampanjan aikana valituissa kanavissa. Kampanjan avulla mm. kymmenkertaistimme Leivon Instagram-seuraajamäärän vajaasta parista sadasta liki 2000:een.

Tutustu myös näihin

Riihivuori Resort brändi-ilme

Lumikiteitä ja rinteen huippuja ”Tiedättekö sen fiiliksen kun pitää lyödä pystyyn laskettelukeskus tyhjästä reilussa kahdessa viikossa? No ei tiedetty mekään

Skandino

Lasten EcoDesign-astioilla taisteluun muovia vastaan Suunnittelimme ja toteutimme Skandinolle tuote- ja lifestylevalokuvaukset studiollamme. Rakensimme studioon tuotteisiin sopivan, raikkaan ja kodikkaan

Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Visual Friday on lämminhenkinen ja ketterä mainostoimisto, jolle luovuus on elämäntapa. Rautainen tiimimme koostuu kokeneista konkareista sekä nuorista timanteista. Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Jätä meille viesti. Otamme yhteyttä pikimmiten!