SOMEKAMPANJA | K. LEIVON LEIPOMO OY

OAT

Suunnittelimme asiakkaalle tuotekampanjan, jonka tavoitteena oli tehdä uusi kauratuoteperhe tutuksi kuluttajille sekä lisätä yrityksen seuraajamäärää somessa. Suunnittelimme kampanjan ydinviestin ja idean sekä valitsimme somekanaviksi Facebookin ja Instagramin. Viestin tueksi toteutimme valokuvaukset sekä videon, joita hyödynnettiin kampanjan aikana valituissa kanavissa. Kampanjan avulla mm. kymmenkertaistimme Leivon Instagram-seuraajamäärän vajaasta parista sadasta liki 2000:een.

Tutustu myös näihin

Kerro jollekin -somekampanja

Keskusteluapu löytää etäilevät opiskelijat “Kampanjasta oli meille iso apu. Sen avulla saimme tavoitettua kohderyhmäämme uudella tavalla, johon emme olisi omin

Miniatyyli

Muutakin kuin naurua – lasten syvällisyys pääsi brändikuviin “Päädyin valitsemaan Visual Fridayn kumppaniksi koska tutulle tekemänne kuvaukset sekä teidän verkkosivut

Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Visual Friday on lämminhenkinen ja ketterä mainostoimisto, jolle luovuus on elämäntapa. Rautainen tiimimme koostuu kokeneista konkareista sekä nuorista timanteista. Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Jätä meille viesti. Otamme yhteyttä pikimmiten!