
Kauppakeskus Forumin brändiuudistus
Brändistrategia | Visuaalinen suunnittelu | Viestinnän suunnittelu
Kauppakeskus Forum Jyväskylä
Forum on Jyväskylän toiseksi suurin kauppakeskus ja se on olemassaolonsa aikana nähnyt kaiken mahdollisen. Se on todistanut keskustaelämän kukoistuksen ja hiipumisen, jonka autoilukansaa palveleva kauppakeskittymä aiheutti ydinkeskustan vetovoimalle. Nyt keskusta on jälleen piristymässä ja se on osittain myös Forumin uudistumisen ansiota.
Me Visual Fridaylla saimme kunnian toteuttaa Kauppakeskus Forumille kokonaisvaltaisen brändistrategiatyön. Tämä projekti sisälsi Forumin visuaalisen ja viestinnällisen kokonaisuuden uudistuksen.
Projektin tavoitteet ja toteutus
Tavoitteenamme oli selkeyttää Forumin identiteettiä ja vahvistaa sen asemaa modernina ja houkuttelevana kohtaamispaikkana. Uusi, raikas ilme näkyy nyt monin tavoin uudistuneessa kauppakeskuksessa. Se erottuu edukseen Jyväskylän katukuvasta – niin näyttävien ulkoasupäivitysten kuin sisätilojenkin osalta, luoden yhtenäisen ja kutsuvan kokemuksen kävijöille.
Tällä viestinnän ja visuaalisen ilmeen muutoksella pyritään edesauttamaan Jyväskylän ydinkeskustan piristymistä ja tarjoamaan viihtyisiä tiloja eri toimijoille.





