LASITUSPALVELU PIHLAVAMÄKI
brändistrategia | verkkosivut | luova tuotanto
Lasituspalvelu Pihlavamäki tilasi meiltä brändityön eheän markkinoinnin mahdollistamiseksi. Heti alusta asti oli selvää, että tälle taidokkaalle porukalle oli tärkeintä pysyä asiakkailleen lähestyttävänä. Huolimatta hyvin spesifistä alasta ja harvinaisesta lasin käsittelyn taidosta he eivät missään nimessä halunneet kuulostaa tai näyttää niin prameilta, ettei tavallinen talliainen uskaltaisi tuoda heille rikkoutunutta lyhdyn lasia vaihtoon.
Siksi loimme yhdessä sellaisen yrityksen ilmentymän, joka on tavallinen ja lähestyttävä – sekä sopivan huumorintajuinen. Suunnittelussa hyödynsimme jokatyyppi-brändiarkkityyppiä. Teimme rohkeita valintoja puhekielisyyden, kuvamaailman ja värien suhteen, mutta niistä jokainen valikoitui aidoista asioista. Esimerkiksi punainen väri vedettiin hatusta – siis piposta, jota Harri Pihlavamäki tykkäsi käyttää ja mistä hänet tunnistettiin työmailla ja kylillä.
Me ollaan perhefirma Jyvääskylän Muuramesta, jossa ollaan toimittu vuodesta 1980 asti. Meillä on taidokas ja tiivis porukka ihmisiä, jotka tuntee lasin ja joita ei pipo kiristä. Lasin käsittely ei oo yksinkertaista, mutta meidän mielestä se on niin ylivoimainen materiaali, että se kuuluu teille kaikille.
Siksi me valmistetaan teidän lasituotteet ite mittatilaustyönä ja palvellaan mukavalla pilkkeellä tilauksesta toimitukseen tai asennukseen.
Meiän tietämys lasista on se, miks meihin voi luottaa, ja meiän mutkaton tapa olla ihmisten kaa on se, miks meiät valitaan.
Ainaki se, jonka lasia lähettiin soutaa saareen, valittis meiät kuulemma uudestaanki.