Brändi-ilme, brändiviestintä, sisällöntuotanto, valokuvaus, verkkosivut, digimarkkinointi, jatkuva markkinoinnin kumppanuus

Metsäkuutio

Kun tiedetään, että omalla yrityksellä on erinomaista tarjottavaa asiakkailleen, se on syytä näyttää ja kertoa myös muille. Metsäkuution tapauksessa asia oli juuri näin, joten yhteistyöpöydälle laitettiin brändiviestinnän ja -ilmeen suunnittelu logoineen, uusien verkkosivujen tekeminen, sisällöntuotanto, valokuvaus ja jatkuva markkinoinnin kumppanuus. Lopputuloksena saatiin kokonaisuus, joka ei jätä kuivaksi muuta kuin polttopuut.

Metsäalan priimaa

“Metsäkuution porukka tekee töitä positiivisella asenteella ja kovalla tekemisen meiningillä. Mukavat ja raspit ukot ovat tottuneet suorittamaan tehtäviä niin varjoissa kuin päivänpaisteessakin. Metsäkuutio toteuttaa kekseliäästi asiakkaidensa toiveet: halutessaan asiakas voi saapua mökilleen, josta ongelmapuut ovat kadonneet, polttopuut pilkottu ja sauna lämmitetty valmiiksi. Ihan vain sen takia, että tyytyväinen asiakas ilahduttaa kovasti ja on mukavampaa, kun työstään voi olla ylpeä.”

Metsäkuutio Oy tarjoaa monipuolisesti erilaisia metsäalan palveluja Keski-Suomessa. Yrityksen raspit, osaavat ja mukavat ammattilaiset ratkaisevat asiakkaidensa puolesta piha- ja ongelmapuiden kaadot, metsänhoitotyöt ja puunkorjuutyöt. Koko yrityksen tarina alkoi siitä, että yrityksen perustaja Antti Toljander halusi tarjota priimaa palvelua metsäalalla.

Jo heti ensimetreiltä kävi selväksi, millainen Metsäkuutio on ja millainen ei. Antti Toljanderilla oli vahva käsitys siitä, mitä hänen yrityksensä edusti. Tästä vahvasta lähtökohdasta aloimme suunnittelemaan, miten näytämme ja viestimme sen kohderyhmille. Brändin identiteetin määrittelyn kautta suunnittelimme vakuuttavan ja persoonallisen viestinnän tyylin, joka kuvastaa kohtaamista Metsäkuution huumorintajuisten ja rehtien tekijöiden kanssa. Asiat hoidetaan ammattitaitoisesti ja positiivisella pilkkeellä. Brändi-ilmeessä suunnittelun kulmakivinä olivat näyttävyys ja persoonaan sopiva maskuliinisuus. Logoon valikoitui yrityksen ydintä kuvastavia elementtejä: metsä, M-kirjain, tarinasta noussut gladiaattorin kypärä sekä moderni koneisto. Ilmeeseen luotiin myös Metsäkuution oma karhu välittämään informaatiota tehokkaasti ja vahvistamaan persoonallista tyyliä.

Suuri brändikokonaisuus jalkautettiin verkkosivuille ja yrityksen oheistuotteisiin. Uudet sivut rakennettiin teknisesti uudelleen ja luotu brändi-ilme jalkautettiin. Sisällöntuotanto yhdessä brändivalokuvauksen kanssa viimeisteli onnistuneen jalkautuksen. Kokonaisvaltainen uudistus näkyy ja läpileikkaa koko toiminnan onnistuneesti.

Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Visual Friday on lämminhenkinen ja ketterä mainostoimisto, jolle luovuus on elämäntapa. Rautainen tiimimme koostuu kokeneista konkareista sekä nuorista timanteista. Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Jätä meille viesti. Otamme yhteyttä pikimmiten!