RAKKAUTTA SUSILLE KOIRAN VAATTEISSA

Meillä oli ollut jo pitkään tarve uudistaa ja kirkastaa brändiämme. Yritystä oli ollut, mutta kukaan ei päässyt ”pääni sisään”, kuten VF-tiimi pääsi, oikeastaan kertalaakista! Kerroimme tiimille tarinaa ja juttua, ja siitä höpötyksestä he löysivät punaisen langan ja tarjosivat meille ihan valmiin paketin. Emme muuttaneet mitään sen jälkeen, kun meille esiteltiin brand bookimme ja uusi ilmeemme! On hienoa että on porukka, joka ymmärtää vaikka itse ei osaa heti sanoa mitä tarvitsen ja minkälaista! Olemme ylpeitä uudesta ulkonäöstämme. Nyt se kuvaa paljon paremmin sitä, mitä me olemme jo olleet aina, mutta nyt myös ulkonäöllisesti olemme lähempänä totuutta. Homma toimi tosi hienosti tämän porukan kanssa! Yhteistyömme tulee kyllä jatkumaan VF:n kanssa tulevaisuudessakin muiden projektien parissa.
Neun porukka
Kirkastimme Neun viestintää ja nostimme sen kärkeen lajinomaisen ruoan, joka on yrityksen mission ytimessä. Porilainen poppoo uskoo, että jokaisen koiran on mahdollista elää terveenä ja onnellisena – puhtaan ruuan avulla, jossa on samoja aineksia kuin suden ruokavaliossa.
Luonnollisuuden ja pehmeiden arvojen haluttiin näkyvän myös Neun uudessa ilmeessä ja pakkauksissa. Logoon piirrettiin pehmeä saksanpaimenkoira, joka symboloi Neun tarinan alkua.

Suunnittelimme kaikille Neun pakasteruuille yhteisen yleisilmeen sekä omat värikoodit. Pakkauksia kiertää logosta tuttu koira, joka jahtaa tuotteiden ainesosia.
Neun missiota vietiin eteenpäin uusilla sivuilla ja verkkokaupalla. Yrityksen erityistarpeet ja useat sidosryhmät otettiin huomioon sivuston toiminnallisuuksissa ja rakenteessa. Uudessa kokonaisuudessa sidosryhmien on vaivatonta tutustua Neuhun, käydä ostoksilla ja tehdä jälleenmyyjänä tilauksia.








