Pakkaussuunnittelu
Kohtaa asiakkaasi ja myy tuotteesi luovien pakkauksien avulla, jotka erottuvat joukosta
Meille brändien mukainen pakkaussuunnittelu on intohimo. Herätämme brändit eloon erottuvilla pakkauksilla, joita jäädään katsomaan ja lukemaan. Loppuun hiotut kokonaisuudet toimivat brändille keinona vuorovaikuttaa ja luoda yhteyksiä ihmisten kanssa, jotka halutaan tavoittaa.
Tiedämme kokemuksesta, kuinka se muokkaa kuluttajien päätöksiä ja parantaa brändimielikuvaa. Meillä Visual Fridaylla on omistautunut tiimi palkittuja suunnittelijoita, jotka ovat erikoistuneet pakkaussuunnitteluun. Vuosien kokemus eri toimialoilta on opettanut, miten luodaan pakkauksia, jotka eivät ainoastaan näytä hyvältä, vaan myös palvelevat tarkoitustaan toimien myynnin ja vuorovaikutuksen välineinä.
Tyypillinen paketti pakkaussuunnittelussa:
- Tuotteiden ja tuotesarjojen konseptointi
- Graafinen suunnittelu
- Kuvitus & typografia
- Luovat etikettitekstit
- Valokuvaus
- Lanseeraus
Oikean yhteistyökumppanin löytäminen pakkausuunnitteluun on ensimmäinen askel onnistumiseen
Oikean mainostoimiston valinta pakkaussuunnitteluun on ratkaisevan tärkeää brändisi vision toteuttamisessa. Meille on sydämen asia, että pystymme ymmärtämään asiakkaidemme ainutlaatuiset tavoitteet ja muuntamaan ne vaikuttaviksi pakkauksiksi, jotka tuottavat syvää hyötyä. Tutustu pakkaussuunnittelu-referensseihimme ja anna niiden puhua asiantuntemuksestamme erottuvien, kestävien ja visuaalisesti vetoavien pakkausten luomisessa.
Meidät tunnetaan toteutuksista, jotka erottuvat
Korkelaatuisten töiden lisäksi saamme usein kiitosta siitä, että olemme aika lailla mukavia ja mutkattomia ihmisiä, joiden kanssa on inspiroivaa tehdä yhteistyötä. Seuraamme jatkuvasti markkinatrendejä varmistaaksemme, että tuotteesi pysyy relevanttina ja kiinnostavana. Sisäisten pakkaussuunnittelun asiantuntijoidemme ansiosta pystymme tehostamaan suunnitteluprosessia varmistaen projekteillemme tehokkaat ja luovat toteutukset.
Pakkaus on usein ainoa pinta, jossa asiakas kohtaa brändin
Pakkaus voi olla brändin tärkein yksittäinen media. Kaupassa se on usein ainoa myynnin väline. Siksi visuaalisesti ja viestinnällisesti erottuva pakkaus on ratkaiseva tekijä tuotteen menestymisessä.
Hyvä pakkaussuunnittelu voi herättää tunteita ja luoda yhteyksiä kuluttajien kanssa rakentaen brändiuskollisuutta. Vaikuttava pakkaussuunnittelu ei ainoastaan houkuttele asiakkaita, vaan myös vahvistaa brändi-identiteettiä ja edistää myyntiä. Siksi pakkaussuunnittelu on olennainen osa markkinointistrategiaa.