Täytä lomakkeen tiedot, niin saat oppaan kuinka tehdään sisältömarkkinointia liiketoiminnan näkökulmasta!

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Näillä sisältömarkkinoinnin keinoilla hurmaamme asiakkaanne yhä uudelleen

Blogit

Jaetaan hyödyllistä tietoa, inspiroivia tarinoita ja näkemyksiä, jotka sitouttavat ja kiinnostavat. Ja joita myös hakukoneet arvostavat.

Oppaat

Rakennetaan luottamusta ja pitkäkestoista hyötyä, vahvistetaan asiantuntijamielikuvaa, ohjataan asiakasta ostopolulla ja kerätään liidejä.

Somejulkaisut

Tehdään brändistänne näkyvä, kiinnostava ja helposti lähestyttävä. Lisätään näkyvyyttä, sitoutumista ja vuorovaikutusta kiinnostavilla ja erottuvilla sisällöillä.

Uutiskirje

Rakennetaan luottamusta viestimällä henkilökohtaisesti heille, jotka ovat jo kiinnostuneita yrityksestänne. Säännöllisellä ja kiinnostavalla uutiskirjesisällöllä pysymme mielissä ja vahvistamme brändiä.

Asiakaslehti

Syvennetään asiakassuhdetta ja tarjotaan lisäarvoa. Erottaudutaan kilpailijoista kiinnostavalla konseptilla. Tarjotaan asiakkaillenne arvokasta tietoa ja hetken hengähdys digikanavista.

Videot

Tehdään tarinanne näkyväksi ja kuuluvaksi. Kurkitaan myös laatikon ulkopuolelle – ei hyödynnetä videoita pelkästään somekanavissa vaan myös verkkosivuilla, uutiskirjeessä ja esitysmateriaaleissa.

Valokuvat

Kaikki tarvittava kuva- ja videosisältö syntyy tehokkaasti meidän inhouse-kuvaajien, luovan tiimin ja oman studiotilan avulla. Nopeasti ja suunnitelmallisesti – suoraan teidän kanaviin ja kampanjoihin.

Aloituspalaveri

Sisältöstrategia & sisältösuunnittelu seuraavalle kuukaudelle

Kuvauspäivä, jolloin kuvataan sisältöihin tarvittavat videot ja/tai valokuvat

Materiaalien tuottaminen ja julkaisu sovittuihin kanaviin

Kuukausipalaveri (seuraavan kk suunnitelma & edellisen kk tulokset)

  • “Oli hyvä fiilis antaa brändimme Visual Fridayn käsiin, koska kaikesta tekemisestänne välittyi empatia ja kuuntelu. Se on kaikkein tärkein voimavara silloin, kun pyydetään yrittäjää antamaan rakas brändinsä toisen hoidettavaksi.”

  • “Valokuvat ovat olleet erittäin onnistuneita ja niistä välittyy oikeanlainen aito tunnelma. Valokuvista olemme saaneet hyvää palautetta myös ulkopuolisilta. “

  • “Uusien kanavien kuten uutiskirjeen luominen ja ottaminen käyttöön on selkeästi aktivoinut asiakkaamme ja sen avulla saamme tavoitettua ison joukon ihmisiä. Olemme kaikinpuolin tyytyväisiä saamaamme palveluun, kiitos siitä teille :)”

  • “Kaikesta heidän puheestaan kuului, että he ovat tutustuneet meihin etukäteen ja tietävät mistä puhuvat! Olin välittömästi vaikuttunut.”

Sisältömarkkinointi FAQ

Aloituksen jälkeen riittää yksi kuukausipalaveri ja nopea kommenttikierros kun sisällöt tulevat teille hyväksyttäväksi. Joskus saattaa kutsu käydä myös kameran eteen mutta tämä ei ole välttämätöntä.

Hoidamme sisältöstrategian ja -suunnitelman lisäksi myös koko tuotannon: tekstisisällöt, kuvaukset, julkaisun ja jakelun.

Palvelussamme ei ole aikaan sidottua sitoutumispakkoa. Voit lopettaa palvelun koska tahansa (emme kuitenkaan usko, että haluat ;)). Suosittelemme kokeilemaan palvelua min. 4-6kk, jotta voimme nähdä ensimmäisiä luotettavia tuloksia.

Meillä on pitkä ja vahva kokemus brändien kehittämisestä. Siksi keskitymme erityisesti siihen, että sisällöt ovat teidän brändinne mukaisia ja tyylisiä sekä viestinnällisesti, että visuaalisesti. Emme tee samalla kaavalla kaikille.

Meillä on kokeneet inhouse kuvaajat, joten pääsemme ripeästi suunnitelmasta tuotantoon. Oma studiotila tekee prosessista erityisen joustavan. Studiossa voimme toteuttaa nopeatkin ideat oli kyse videosta tai valokuvista. Monipuolinen rekvisiitta sekä stailaus- ja lavastustaidot takaavat, että lopputulos on visuaalisesti kiinnostava ja brändinne mukainen. Tulemme kuitenkin mielellämme myös teille kuvaamaan. 

Emme tee pelkkää somea (sitä paljon kylläkin) vaan teemme sisältömarkkinointia monikanavaisesti, jolloin markkinoinnin ja viestin teho paranee. Suunnittelemme juuri teille toimivimmat kanavat ja sisällöt. 

Töitämme, jotka ovat säväyttäneet erityisen syvästi

Loppujen lopuksi kaikessa on kyse yhteydestä, joten pidetään siitä huolta yhdessä. Ota yhteyttä, niin me teemme samoin. Yhdessä voimme tehdä vaikuttavia tekoja brändisi hyväksi!

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Takaisin ylös