Perjantaisumpit

Piristäviä ajatuksia, joilla aloittaa viikonloppu. Perjantaisumppien tarkoituksena on syventää ymmärrystä vahvoista brändeistä ja tuoda selkeyttä, inspiraatiota ja empatiaa markkinointiin. 

Ajankohtaista

Digiväsymys toi takaisin aidot kohtaamiset – IRL-markkinointi trendaa 2025

News flash! Me ihmiset vietämme yhä enemmän aikaa ruudun ääressä. Se on johtanut siihen, että digimainokset, algoritmit, some-sisällöt ja jopa -kanavat tuntuvat ylikuormittavilta ja väsyttäviltä. Tämän myötä ihmisille on tullut luottamuspula digimarkkinointia kohtaan ja kaipuu aitoihin, fyysisiin kokemuksiin ja kohtaamisiin. Ihmiset haluavat kohdata myös brändit oikeassa elämässä eikä ainoastaan digitaalisesti.  Digiähkyn vastavoimana on syntynyt trendi […]

AjankohtaistaBrändiMarkkinointi

Kärsiikö yrityksesi brändihäpeästä? Brändin uudistaminen kantaa hedelmää pitkällä tähtäimellä

Tuntuuko siltä, että nykyinen brändi on pölyttynyt eikä tue enää yrityksenne liiketoimintaa? Brändi ei viesti yrityksenne kilpailuedusta ja lupauksesta asiakkaalle ja on näin ollen myynnin pullonkaulana. Meneekö kilpailijat ohi oikealta ja vasemmalta? Olisiko brändin uudistamisen aika? Brändi on paljon enemmän, kuin yrityksen logo ja väripaletti. Se on yrityksesi identiteetti, joka erottaa sinut kilpailijoista ja jää […]

Muotoilu

Sekamelska ruokkii luovuutta

Minulla oli muotoiluopettaja, joka puhui usein muotoilun epälineaarisesta prosessista. Hän korosti, että epäjärjestys, -täydellisyys ja kaoottisuus eivät olleet ongelma, vaan olennainen osa uuden luomista. Tuolloin en täysin ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti.

Brändi

Brändiarkkityyppi: Lainsuojaton

Lainsuojaton on brändiarkkityyppi, joka tunnetaan tarpeestaan hajottaa rakenteita ja haastaa sääntöjä. Hän haluaa tehdä havaitsemansa vian, epäoikeudenmukaisuuden ja vääryyden näkyväksi.

Thank you for subscribing!

Loppujen lopuksi kaikessa on kyse yhteydestä, joten pidetään siitä huolta yhdessä. Ota yhteyttä, niin me teemme samoin. Yhdessä voimme tehdä vaikuttavia tekoja brändisi hyväksi!

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Takaisin ylös