Brändiarkkityyppi: Viaton
Hyvää elämää etsivä ikuinen optimisti, joka uskoo unelmiinsa.
Me autamme yrityksiä menestymään luovuuden, näkemyksen ja markkinoinnin avulla.
Piristäviä ajatuksia, joilla aloittaa viikonloppu. Perjantaisumppien tarkoituksena on syventää ymmärrystä vahvoista brändeistä ja tuoda selkeyttä, inspiraatiota ja empatiaa markkinointiin.
Hyvää elämää etsivä ikuinen optimisti, joka uskoo unelmiinsa.
Jokatyyppi on se ihan tavallinen tyyppi, johon on helppo samaistua – ja tykästyä!
Rakastaja on se elämästä täysillä nauttiva esteetikko, joka rakastaa täysillä!
Ja miten se voi auttaa brändiäsi erottumaan ja tekemään markkinoinnista kiinnostavampaa?
Tutkimusmatkailija on utelias sielu, joka etsii aina uusia seikkailuja.
Long story short: avoin, utelias ja rohkea asenne opettaa enemmän kuin mikään koulu.
Mihin maailma on menossa, mitkä ovat meidän vahvuudet, missä meidän tulee kehittyä ja mitä asiakkaat haluavat meidän tyyppiseltä toimijalta tässä maailman ajassa?
Brändiarkkityypit auttaa luomaan kiinnostavampia, syvällisempiä ja johdonmukaisempia brändejä.
Milloin viimeksi koit jotain sellaista, mikä tuntui elämykseltä? Ja milloin viimeksi tarjosit sellaisen itse?
Kevennä informaatioähkyn taakkaa ja vaihda pieneen palaan inspiraatiota, postilaatikkoosi tiputettuna uutiskirjeen muodossa.
Loppujen lopuksi kaikessa on kyse yhteydestä, joten pidetään siitä huolta yhdessä. Ota yhteyttä, niin me teemme samoin. Yhdessä voimme tehdä vaikuttavia tekoja brändisi hyväksi!

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!