Brändiarkkityyppi: Jokatyyppi
Jokatyyppi on se ihan tavallinen tyyppi, johon on helppo samaistua – ja tykästyä!
Me autamme yrityksiä menestymään luovuuden, näkemyksen ja markkinoinnin avulla.
Piristäviä ajatuksia, joilla aloittaa viikonloppu. Perjantaisumppien tarkoituksena on syventää ymmärrystä vahvoista brändeistä ja tuoda selkeyttä, inspiraatiota ja empatiaa markkinointiin.
Jokatyyppi on se ihan tavallinen tyyppi, johon on helppo samaistua – ja tykästyä!
Rakastaja on se elämästä täysillä nauttiva esteetikko, joka rakastaa täysillä!
Tutkimusmatkailija on utelias sielu, joka etsii aina uusia seikkailuja.
Long story short: avoin, utelias ja rohkea asenne opettaa enemmän kuin mikään koulu. Jihuu, perjantai, päivistä paras, on täällä! Perjantaisumpeilla debytoi Visual Fridayn tuore pakkaus- ja brändimuotoilija Elisa. Kahvi maistuukin tänään erityisen hyvältä, sillä kevään uurastus palkitaan ja minulla alkaa kesäloma. Huomenna lähden kuukaudeksi kiertelemään junalla ympäri Eurooppaa! Ennen lomaa ja aivojen nollausta tuntuu […]
Minä olen Mari Mansikkamäki, Visual Fridayn toimitusjohtaja ja luova johtaja. Kun vuosi sitten sain kunnian lähteä luotsaamaan Visual Fridayta, halusin ensitöikseni kirkastaa sekä itselleni, että tiimille sen mihin me olemme menossa ja millainen yritys me haluamme olla. Mihin maailma on menossa, mitkä ovat meidän vahvuudet, missä meidän tulee kehittyä ja mitä asiakkaat haluavat meidän tyyppiseltä toimijalta tässä maailman ajassa?
Viaton, hallitsija, viisas, narri…On kaikki brändiarkkityyppejä, jotka auttaa luomaan johdonmukaisempia brändejä. Me halutaan tututustua meidän asiakkaisiin perinpohjin, syventyä siihen, mikä pinnan alla kuplii, mitä silmät ei näe ja mikä meidän asiakkaan puolelta ollaan ehkä unohdettu viestiä omalle kohderyhmälle. Tämä näkymättömän tekeminen näkyväksi on yksi meidän suurimpia intohimoja ja me ollaan innoissamme siitä, millaisen työkalun brändiarkkityypin määrittäminen meille tarjoaa!
Brändiarkkityyppejä on yhteensä 12, ja me esitellään niistä jokainen täällä. Tuu kattoo!
Ja miten se voi auttaa brändiäsi erottumaan ja tekemään markkinoinnista kiinnostavampaa?