Perjantaisumpit

Piristäviä ajatuksia, joilla aloittaa viikonloppu. Perjantaisumppien tarkoituksena on syventää ymmärrystä vahvoista brändeistä ja tuoda selkeyttä, inspiraatiota ja empatiaa markkinointiin. 

Brändi

12 Brändiarkkityyppiä – Mitä ihmettä ne on ja miksi me käytetään niitä?

Viaton, hallitsija, viisas, narri… On kaikki brändiarkkityyppejä, jotka auttaa luomaan johdonmukaisempia brändejä. Me halutaan tututustua meidän asiakkaisiin perinpohjin, syventyä siihen, mikä pinnan alla kuplii, mitä silmät ei näe ja mikä meidän asiakkaan puolelta ollaan ehkä unohdettu viestiä omalle kohderyhmälle. Tämä näkymättömän tekeminen näkyväksi on yksi meidän suurimpia intohimoja ja me ollaan innoissamme siitä, millaisen työkalun brändiarkkityypin määrittäminen meille tarjoaa!

AjankohtaistaBrändi

Elämysten aika 🍒 – eli miten Visual Fridayn brändi hahmottui eräänä kesäpäivänä

Tuona kesäkuun päivänä, tuohon fläppitauluun kirjoitettiin monenlaista niin aamupalan yhteydessä kuin lounaan jälkeenkin. Kirjoitettiin arvoja, määriteltiin brändiarkkityyppiä, kerrattiin meidän strategian mukaista täydennettyä palvelutarjontaa ja pohdittiin, mistä asioista me ollaan onnistuttu viestimään jo nyt hyvin, ja mitä vielä puuttui. Ne asiat, mitä me halutaan tuoda lisää tähän maailmaan, alkoivat hahmottua: Me halutaan tuoda maailmaan lisää perjantaifiilistä.

Valokuvaus

Valokuvausten järjestäminen, mitä se vaatii?

Usein valokuvausta saatetaan ajatella vaan kuvaushetkenä, mutta itse kuvauspäivä on vain pieni osa kokonaisuutta. Haluamme avata tässä kirjoituksessa prosessimme alusta siihen saakka kun saat brändillesi ihastuttavan, vaikuttavan ja viimeistellyn kokonaisuuden valmiita valokuvia.

BrändiCopywritingSisällöntuotanto

Tarvitseeko yritys sloganin?

Meiltä kysytään usein tarvitseeko yritys sloganin. Tässä artikkelissa pohdimme, mikä rooli sloganilla on, onko se välttämätön ja millainen on hyvä slogan. Avaamme myös miten meidän oma slogan syntyi. Lopussa saat vinkkejä oman sloganin ideointiin.

Thank you for subscribing!

Loppujen lopuksi kaikessa on kyse yhteydestä, joten pidetään siitä huolta yhdessä. Ota yhteyttä, niin me teemme samoin. Yhdessä voimme tehdä vaikuttavia tekoja brändisi hyväksi!

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää!

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Takaisin ylös