Vinkit luovan alan työharjoitteluun
Long story short: avoin, utelias ja rohkea asenne opettaa enemmän kuin mikään koulu.
Me autamme yrityksiä menestymään luovuuden, näkemyksen ja markkinoinnin avulla.
Piristäviä ajatuksia, joilla aloittaa viikonloppu. Perjantaisumppien tarkoituksena on syventää ymmärrystä vahvoista brändeistä ja tuoda selkeyttä, inspiraatiota ja empatiaa markkinointiin.
Long story short: avoin, utelias ja rohkea asenne opettaa enemmän kuin mikään koulu.
Mihin maailma on menossa, mitkä ovat meidän vahvuudet, missä meidän tulee kehittyä ja mitä asiakkaat haluavat meidän tyyppiseltä toimijalta tässä maailman ajassa?
Viaton, hallitsija, viisas, narri… On kaikki brändiarkkityyppejä, jotka auttaa luomaan johdonmukaisempia brändejä. Me halutaan tututustua meidän asiakkaisiin perinpohjin, syventyä siihen, mikä pinnan alla kuplii, mitä silmät ei näe ja mikä meidän asiakkaan puolelta ollaan ehkä unohdettu viestiä omalle kohderyhmälle. Tämä näkymättömän tekeminen näkyväksi on yksi meidän suurimpia intohimoja ja me ollaan innoissamme siitä, millaisen työkalun brändiarkkityypin määrittäminen meille tarjoaa!
Tuona kesäkuun päivänä, tuohon fläppitauluun kirjoitettiin monenlaista niin aamupalan yhteydessä kuin lounaan jälkeenkin. Kirjoitettiin arvoja, määriteltiin brändiarkkityyppiä, kerrattiin meidän strategian mukaista täydennettyä palvelutarjontaa ja pohdittiin, mistä asioista me ollaan onnistuttu viestimään jo nyt hyvin, ja mitä vielä puuttui. Ne asiat, mitä me halutaan tuoda lisää tähän maailmaan, alkoivat hahmottua: Me halutaan tuoda maailmaan lisää perjantaifiilistä.
Miten laajennat brändisi näkyvyyttä ja kiinnostavuutta? Luovalla ajattelulla ja yllätyksellisyydellä tavoitat uusia ihmisiä ja markkinoita. Tässä artikkelissa vinkkaamme kahdeksan strategiaa brändisi buustaamiseen ja havainnollistamme asiaa käytännön esimerkin kautta.
Usein valokuvausta saatetaan ajatella vaan kuvaushetkenä, mutta itse kuvauspäivä on vain pieni osa kokonaisuutta. Haluamme avata tässä kirjoituksessa prosessimme alusta siihen saakka kun saat brändillesi ihastuttavan, vaikuttavan ja viimeistellyn kokonaisuuden valmiita valokuvia.
Facebook -yrityssivujen ylläpitäjiä muistutellaan usein 2-vaiheisen todennuksen tärkeydestä, eikä syyttä. Mutta mikä on 2-vaiheinen todennus, miksi se on niin tärkeää ja miten se otetaan käyttöön?
Meiltä kysytään usein tarvitseeko yritys sloganin. Tässä artikkelissa pohdimme, mikä rooli sloganilla on, onko se välttämätön ja millainen on hyvä slogan. Avaamme myös miten meidän oma slogan syntyi. Lopussa saat vinkkejä oman sloganin ideointiin.
Mikäli mietit verkkosivujen uudistamista, tarkista ensin, että varpaasi osoittavat oikeaan suuntaan. Tarkastele ensin yrityksesi brändiä ja sitten vasta verkkosivuja. Me kerromme miksi: haluamme sinun menestyvän.