Brändi-ilme

Riihivuori Resort brändi-ilme

Riihivuori on vuonna 1981 avattu laskettelukeskus Muuramessa, joka tänä päivänä tarjoaa palveluita ympäri vuoden. Viimeisimpien vuosien voimakas kasvu ja kehitys haluttiin näkyvän myös brändissä.

Lumikiteitä ja rinteen huippuja

”Tiedättekö sen fiiliksen kun pitää lyödä pystyyn laskettelukeskus tyhjästä reilussa kahdessa viikossa? No ei tiedetty mekään ennen marraskuuta 2021, mutta niin vain siitäkin selvittiin. Yksi iso haaste Riihivuoren uudessa tulemisessa oli luoda pikavauhdilla uusi tyylikäs visuaalinen ilme, joka kestäisi aikaa ja taipuisi Riihivuoren eri toimintoihin nyt ja tulevaisuudessa. Visual Fridayn porukka tarttui haasteeseen ja toteutti pika-aikataululla ilmeen, josta tykätään me sekä asiakkaat.”
 
Kalle Jokinen, markkinointijohtaja
 
Kotimaisten laskettelukeskusten ilmeissä on paljon samaa: kirkkaita puhtaita värejä yhdistettynä valkoiseen pohjaan. Loimme Riihivuorelle ilmeen, jonka takana voi seistä ylpeästi erottuen.
 
Suunnittelimme Riihivuorelle dynaamisen ja modernin ilmeen, jonka väripaletti on raikas ja yllättävä. Brändin visuaalisessa ilmeessä voi nähdä lumikiteitä, huipun ja rinteen. Uusi ilme näkyy paikan päällä, verkkosivuilla, kausikorteissa, tarroissa, työvaatteissa ja tietysti tyylikkäässä merchissä. Ilmeen sovelluksissa seikkailee myös laskettelukeskuksen lempinimi, Riihka.
 

Tutustu myös näihin

Design Pylsy

Raikkaudella paraatipaikka vaatteille ja niitä kantaville naisille ”Ennen kuvauksia suunniteltiin yhdessä, millaisia lifestylekuvia halutaan ja mihin tarkoitukseen kuvia käytetään. Visual

Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Visual Friday on lämminhenkinen ja ketterä mainostoimisto, jolle luovuus on elämäntapa. Rautainen tiimimme koostuu kokeneista konkareista sekä nuorista timanteista. Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Jätä meille viesti. Otamme yhteyttä pikimmiten!