SOMEKAMPANJA | K. LEIVON LEIPOMO OY

OAT

Suunnittelimme asiakkaalle tuotekampanjan, jonka tavoitteena oli tehdä uusi kauratuoteperhe tutuksi kuluttajille sekä lisätä yrityksen seuraajamäärää somessa. Suunnittelimme kampanjan ydinviestin ja idean sekä valitsimme somekanaviksi Facebookin ja Instagramin. Viestin tueksi toteutimme valokuvaukset sekä videon, joita hyödynnettiin kampanjan aikana valituissa kanavissa. Kampanjan avulla mm. kymmenkertaistimme Leivon Instagram-seuraajamäärän vajaasta parista sadasta liki 2000:een.

Tutustu myös näihin

Neun brändiuudistuksen lanseeraus

kampanja täynnä hyvää tuulta ja koiranruokaa Uudistettuamme koirien tuoreruokaa tarjoavan Neun brändin suunnittelimme heille hyväntuulisen lanseerauskampanjan. Suunnittelimme Neulle materiaalit heidän omia

Nekokau

Rauhassa ihana minä ”Yhdessä suunniteltiin kuvien tyyliä, sanomaa ja kuvauksien rekvisiittaa. Visual Friday sai nopeasti kopin ajatuksistani ja kuvien tavoitellusta

Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Visual Friday on lämminhenkinen ja ketterä mainostoimisto, jolle luovuus on elämäntapa. Rautainen tiimimme koostuu kokeneista konkareista sekä nuorista timanteista. Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Jätä meille viesti. Otamme yhteyttä pikimmiten!