Lanseerauskampanja

Neun brändiuudistuksen lanseeraus

Onnistunut lanseeraus viesti sekä jälleenmyyjille että asiakkaille Neun uudesta nimestä ja brändistä sekä filosofiasta, joka on ollut tuotteiden takana alusta saakka.

kampanja täynnä hyvää tuulta ja koiranruokaa

Uudistettuamme koirien tuoreruokaa tarjoavan Neun brändin suunnittelimme heille hyväntuulisen lanseerauskampanjan.
 
Suunnittelimme Neulle materiaalit heidän omia somekanavia sekä uutiskirjettä varten. Teimme jälleenmyyjille ja asiakkaille yhtenäiset, mutta omat materiaalit heidän tarpeensa huomioiden. Materiaaleihin kuuluivat arvonnan landing page, somepostaukset Neulle ja jälleenmyyjille, uutiskirje tilaajille, informatiivinen kirje jälleenmyyjille sekä julisteet ja tarrat. Kampanja toteutettiin täysin orgaanisesti ja Neu vastasi julkaisuista. 

 

Arvonnassa pääpalkintona oli Neun herkullista tuoreruokaa. Samalla annettiin mahdollisuus ryhtyä Neun uutiskirjeen tilaajaksi. Arvontaan osallistui yhteensä 959 ihmistä ja uusia uutiskirjeen tilaajia tuli 528. 

Tutustu myös näihin

Metsäkuutio

SUOMEN KOVIMPIA KASVUYRITYKSIÄ Loimme Metsäkuutiolle maskuliinisen ja huumorintajuisen brändi-identiteetin, mikä henkilöityy sen priimaan tiimiin ja toimitusjohtaja Antti Toljanderiin. Brändi jalkautettiin

Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Visual Friday on lämminhenkinen ja ketterä mainostoimisto, jolle luovuus on elämäntapa. Rautainen tiimimme koostuu kokeneista konkareista sekä nuorista timanteista. Saammeko auttaa luomaan yrityksestänne upean?

Jätä meille viesti. Otamme yhteyttä pikimmiten!