kampanja täynnä hyvää tuulta ja koiranruokaa

Uudistettuamme koirien tuoreruokaa tarjoavan Neun brändin suunnittelimme heille hyväntuulisen lanseerauskampanjan.
Suunnittelimme Neulle materiaalit heidän omia somekanavia sekä uutiskirjettä varten. Teimme jälleenmyyjille ja asiakkaille yhtenäiset, mutta omat materiaalit heidän tarpeensa huomioiden. Materiaaleihin kuuluivat arvonnan landing page, somepostaukset Neulle ja jälleenmyyjille, uutiskirje tilaajille, informatiivinen kirje jälleenmyyjille sekä julisteet ja tarrat. Kampanja toteutettiin täysin orgaanisesti ja Neu vastasi julkaisuista.
Arvonnassa pääpalkintona oli Neun herkullista tuoreruokaa. Samalla annettiin mahdollisuus ryhtyä Neun uutiskirjeen tilaajaksi. Arvontaan osallistui yhteensä 959 ihmistä ja uusia uutiskirjeen tilaajia tuli 528.








