Lumikiteitä ja rinteen huippuja
”Tiedättekö sen fiiliksen kun pitää lyödä pystyyn laskettelukeskus tyhjästä reilussa kahdessa viikossa? No ei tiedetty mekään ennen marraskuuta 2021, mutta niin vain siitäkin selvittiin. Yksi iso haaste Riihivuoren uudessa tulemisessa oli luoda pikavauhdilla uusi tyylikäs visuaalinen ilme, joka kestäisi aikaa ja taipuisi Riihivuoren eri toimintoihin nyt ja tulevaisuudessa. Visual Fridayn porukka tarttui haasteeseen ja toteutti pika-aikataululla ilmeen, josta tykätään me sekä asiakkaat.”
Kalle Jokinen, markkinointijohtaja
Kotimaisten laskettelukeskusten ilmeissä on paljon samaa: kirkkaita puhtaita värejä yhdistettynä valkoiseen pohjaan. Loimme Riihivuorelle ilmeen, jonka takana voi seistä ylpeästi erottuen.
Suunnittelimme Riihivuorelle dynaamisen ja modernin ilmeen, jonka väripaletti on raikas ja yllättävä. Brändin visuaalisessa ilmeessä voi nähdä lumikiteitä, huipun ja rinteen. Uusi ilme näkyy paikan päällä, verkkosivuilla, kausikorteissa, tarroissa, työvaatteissa ja tietysti tyylikkäässä merchissä. Ilmeen sovelluksissa seikkailee myös laskettelukeskuksen lempinimi, Riihka.